האחריות – עד בא הגאולה • סיפור על ח"כ, בעל מקצוע ואמונה

עמית דניאל No Comments on האחריות – עד בא הגאולה • סיפור על ח"כ, בעל מקצוע ואמונה

ח"כ רועי פולקמן (כולנו) שוחח בשידור עם אשר גרייבר על החשבונית המיוחדת שקיבל מבעל המקצוע שאמר בשידור "אני מקווה שהסיפור יעשה רעש בשמיים יותר מאשר עשה בארץ"

פולקמן צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

בתכנית "שתיים בצהריים" ביום חמישי האחרון שוחח אשר גרייבר עם ח"כ רועי פולקמן (כולנו) על חשבונית מעניינת שקיבל מבעל מקצוע שעשה בביתו עבודת איטום.

"כשאברהם הגיש לי את החשובנית נוכחתי לראות את המשפט 'האחריות היא לעשר שנים או עד בא הגאולה" מספר פולקמן "אני דווקא אשמח שהאחריות שלי תפוג עם בא הגאולה. אני אמנם לא אדם דתי אבל אני אדם מאמין ואני מצפה לגאולה. היו לי קצת שיחות עם אברהם, שהוא אגב, שכן שלי, אני גר בנס הרים והוא בביתר עילית. דיברנו קצת על עבודה ועל החיים בביתר. הרי בסוף הדבר הכי קשה כשאתה מזמין בעל מקצוע זה שאתה צריך לסמוך עליו אבל שנוצר חיבור עם בעל המקצוע אז נוצר חיבור אישי וזה אחרת."

אברהם שהצטרף לשידור סיפר "שיחה קצרה שהיתה לי עם רועי גרמה לי להבין שרועי הוא אדם מאמין והגג שעשינו לו היה בעבודה יסודית. אני מקווה שהסיפור הזה יעשה רעש בשמים יותר מאשר הרעש שהוא עשה בארץ."

לסיום שאל גרייבר עד כמה הוא מצפה לבא הגאולה ופולקמן השיב "אני איש מדע ואיש רציונאלי, אני רוצה שבני האדם יעשו מעשים כדי לקרב את הגאולה."

האזינו:



0 תגובות